Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΣΜΑΡΩ ΣΩΤΗΡΑΚΗ
Σύντομο Βιογραφικό


Πρωτογνώρισα την αστρολογία το 1982 και από τότε δεν έπαψα ποτέ να την σπουδάζω.

Είμαι επαγγελματίας αστρολόγος από το 1991 στον τομέα της συμβουλευτικής, στα media και στη διδασκαλία του αντικειμένου.

Έχω συνεργαστεί με πολλά γνωστά περιοδικά στην Ελλάδα (TV Ζάπινγκ, Marie Claire, Άστρα & Όραμα, κλπ) και στην Κύπρο (Σελίδες, TV Mania, Όμικρον Άντρας, taste, Super Kid), όπου έχω συγγράψει και επιμεληθεί εκτός των μονίμων αστρολογικών στηλών, πλήθος άρθρων και βιβλίων. Επίσης αρθρογραφούσα για το αστρολογικό site “astrology.gr”.

Παράλληλα, είχα τακτική παρουσία σε μεγάλα κανάλια της τηλεόρασης (ΕΤ1: εκπομπή «Καλημέρα με Χαμόγελο», STAR, ALPHA TV: συγγραφή των κειμένων για τα βίντεο της τηλεοπτικής εκπομπής Stars System, όπου είχα τακτική παρουσία).
Έχω συνεργαστεί ως συγγραφέας και έκανα την επιστημονική επιμέλεια των τόμων της αστρολογικής εγκυκλοπαίδειας «Μαθήματα Σύγχρονης Αστρολογίας».

Τώρα επιμελούμαι και παρουσιάζω την αστρολογική στήλη στην τηλεοπτική εκπομπή NaMaSte στο κανάλι Epsilon TV.
Παράλληλα, αρθρογραφώ για το Κυπριακό περιοδικό «Όμικρον». 

Eίμαι η αντιπρόσωπος του OPA (Organisation for Professional Astrology) στην Ελλάδα και μέλος του ISAR (International Society for Astrological Research).

Δίνω το παρόν μου στο διαδίκτυο με το προσωπικό μου blog “smarosotiraki.blogspot.gr”.

Τα βιβλία μου είναι: «2012: Αλήθειες και ψέματα», και «Τα Aστρολογικά Mονοπάτια του Έρωτα», των εκδόσεων IntroBooks.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, καλέστε με στο 2108020230 ή γράψτε μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση smarwsotiraki@gmail.com